Анонси















      Назад

      Німецький Центр сприяння імпорту (IPD)

      З метою надання українським малим і середнім підприємствам додаткового інструменту для початку / збільшення експорту до країн ЄС ТПП України розпочала у 2018 році співпрацю з німецьким Центром сприяння імпорту (ipd).

      Що таке Центр сприяння імпорту (ipd)?

      Import Promotion Desk (ipd) – інституція, створена й фінансована Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку ФРН з метою сприяння встановленню довгострокових торговельних відносин між компаніями з цільових країн та німецькими й іншими європейськими покупцями.

      ipd активно й плідно працює на ринках Єгипту, Киргизстану, Колумбії, Перу, Тунісу та інших країн. З осені 2018 року ipd працює на ринку України.

      Яке саме сприяння надає ipd?

      IPD сприяє компаніям із цільових країн у:

      • встановленні контактів із німецькими та іншими європейськими покупцями (в рамках навчальних поїздок, торговельних місій, участі у виставках);
      • отриманні інформації про цільові ринки (умови входу, вимоги);
      • отриманні консультацій і навчанні (з питань управління якістю продукції, документації, розробки й реалізації планів експорту, управління експортом, бюджетування, продажів та ін.).

       

      Як довго ipd співпрацює з компаніями?

      Як правило, співпраця ipd з компаніями триває близько 3-х років.

      В яких галузях ipd працює в Україні?

      Як правило, ipd працює з чотирма галузями. В Україні ipd почав роботу з секторанатуральних інгредієнтів для харчової, косметичної та фармацевтичної продукції, що включає:

      • оброблені фрукти та овочі (консервовані, сушені, заморожені, вичавки, пюре, концентрати тощо);
      • трави й прянощі;
      • медичні й ароматичні рослини;
      • жирні й ефірні олії, екстракти;
      • інгредієнти для косметичної сфери;
      • боби, злаки, насіння;
      • чай;
      • горіхи;
      • підсолоджувачі.

      Яким критеріям має відповідати компанія для участі у програмі?

      Участь у відборі до програми може взяти компанія, яка:

      • є на 100 % українською власністю або отримує не більше 50% інвестицій із інших країн, що розвиваються, або країн, де формується економіка;
      • не співпрацює з іншою компанією та не є спільним підприємством із компанією, що не розташована у країні, що розвивається, або країні, де формується економіка;
      • є малим або середнім підприємством (МСП) за класифікацією Європейської Комісії (<250 працівників, <50 млн. євро виторгу);
      • не має великої кількості німецьких та європейських покупців;
      • має достатній обсяг продукції для експорту;
      • має англомовних працівників, які можуть реалізовувати експорт.

      Яким чином обирають компанії для участі у програмі?

      Процес визначення компанії для програми ipd складається з таких кроків:

      • українські компанії надсилають заповнені англійською мовою анкети;
      • ipd оцінює профілі компаній за критеріями;
      • ipd відвідує попередньо відібрані компанії та їхні виробничі потужності;
      • ipd визначає компанії, які підходять для участі у програмі;
      • ipd інформує всі компанії-заявники про результати відбору;
      • ipd та відібрані компанії підписують лист-зобов’язання, якщо обидві сторони згодні на співпрацю.

      Наразі заявки можуть подавати лише виробники натуральних інгредієнтів. 

      Як подати заявку на участь у програмі?

      Щоб взяти участь у відборі до програми необхідно:

      1. заповнити заявку англійською мовою;
      2. надіслати заповнену заявку на [email protected] та [email protected].

      До кого можна звернутися по консультацію в Україні?

      З питань участі у відборі до програми можна звертатися до контактної особи в ТПП України Віри Кузнецової: 044 461 98 07067 233 47 50[email protected].

      Джерело: ТПП України

      Назад

       
       

      30 Серпня 2023 10:08
      29 Червня 2023 11:23
      26 Травня 2023 10:50
      16 Листопада 2022 11:05
      27 Квітня 2022 11:16