Департамент економічного розвитку Чернігівської облдержадміністрації
Анонси
















    Назад

    Німецький Центр сприяння імпорту (IPD)

    З метою надання українським малим і середнім підприємствам додаткового інструменту для початку / збільшення експорту до країн ЄС ТПП України розпочала у 2018 році співпрацю з німецьким Центром сприяння імпорту (ipd).

    Що таке Центр сприяння імпорту (ipd)?

    Import Promotion Desk (ipd) – інституція, створена й фінансована Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку ФРН з метою сприяння встановленню довгострокових торговельних відносин між компаніями з цільових країн та німецькими й іншими європейськими покупцями.

    ipd активно й плідно працює на ринках Єгипту, Киргизстану, Колумбії, Перу, Тунісу та інших країн. З осені 2018 року ipd працює на ринку України.

    Яке саме сприяння надає ipd?

    IPD сприяє компаніям із цільових країн у:

    • встановленні контактів із німецькими та іншими європейськими покупцями (в рамках навчальних поїздок, торговельних місій, участі у виставках);
    • отриманні інформації про цільові ринки (умови входу, вимоги);
    • отриманні консультацій і навчанні (з питань управління якістю продукції, документації, розробки й реалізації планів експорту, управління експортом, бюджетування, продажів та ін.).

     

    Як довго ipd співпрацює з компаніями?

    Як правило, співпраця ipd з компаніями триває близько 3-х років.

    В яких галузях ipd працює в Україні?

    Як правило, ipd працює з чотирма галузями. В Україні ipd почав роботу з секторанатуральних інгредієнтів для харчової, косметичної та фармацевтичної продукції, що включає:

    • оброблені фрукти та овочі (консервовані, сушені, заморожені, вичавки, пюре, концентрати тощо);
    • трави й прянощі;
    • медичні й ароматичні рослини;
    • жирні й ефірні олії, екстракти;
    • інгредієнти для косметичної сфери;
    • боби, злаки, насіння;
    • чай;
    • горіхи;
    • підсолоджувачі.

    Яким критеріям має відповідати компанія для участі у програмі?

    Участь у відборі до програми може взяти компанія, яка:

    • є на 100 % українською власністю або отримує не більше 50% інвестицій із інших країн, що розвиваються, або країн, де формується економіка;
    • не співпрацює з іншою компанією та не є спільним підприємством із компанією, що не розташована у країні, що розвивається, або країні, де формується економіка;
    • є малим або середнім підприємством (МСП) за класифікацією Європейської Комісії (<250 працівників, <50 млн. євро виторгу);
    • не має великої кількості німецьких та європейських покупців;
    • має достатній обсяг продукції для експорту;
    • має англомовних працівників, які можуть реалізовувати експорт.

    Яким чином обирають компанії для участі у програмі?

    Процес визначення компанії для програми ipd складається з таких кроків:

    • українські компанії надсилають заповнені англійською мовою анкети;
    • ipd оцінює профілі компаній за критеріями;
    • ipd відвідує попередньо відібрані компанії та їхні виробничі потужності;
    • ipd визначає компанії, які підходять для участі у програмі;
    • ipd інформує всі компанії-заявники про результати відбору;
    • ipd та відібрані компанії підписують лист-зобов’язання, якщо обидві сторони згодні на співпрацю.

    Наразі заявки можуть подавати лише виробники натуральних інгредієнтів. 

    Як подати заявку на участь у програмі?

    Щоб взяти участь у відборі до програми необхідно:

    1. заповнити заявку англійською мовою;
    2. надіслати заповнену заявку на ipd@ucci.org.ua та emmerling@importpromotiondesk.de.

    До кого можна звернутися по консультацію в Україні?

    З питань участі у відборі до програми можна звертатися до контактної особи в ТПП України Віри Кузнецової: 044 461 98 07067 233 47 50vak-ier@ucci.org.ua.

    Джерело: ТПП України

    Назад

    22 Січня 2019 15:05
    24 Квітня 2018 16:15
    06 Квітня 2018 08:26
    02 Березня 2018 09:17
    28 Березня 2017 11:24