Назад Німецький Центр сприяння імпорту (IPD) З метою надання українським малим і середнім підприємствам додаткового інструменту для початку / збільшення експорту до країн ЄС ТПП України розпочала у 2018 році співпрацю з німецьким Центром сприяння імпорту (ipd).
Що таке Центр сприяння імпорту (ipd)?
Import Promotion Desk (ipd) – інституція, створена й фінансована Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку ФРН з метою сприяння встановленню довгострокових торговельних відносин між компаніями з цільових країн та німецькими й іншими європейськими покупцями.
ipd активно й плідно працює на ринках Єгипту, Киргизстану, Колумбії, Перу, Тунісу та інших країн. З осені 2018 року ipd працює на ринку України.
Яке саме сприяння надає ipd?
IPD сприяє компаніям із цільових країн у:
- встановленні контактів із німецькими та іншими європейськими покупцями (в рамках навчальних поїздок, торговельних місій, участі у виставках);
- отриманні інформації про цільові ринки (умови входу, вимоги);
- отриманні консультацій і навчанні (з питань управління якістю продукції, документації, розробки й реалізації планів експорту, управління експортом, бюджетування, продажів та ін.).
Як довго ipd співпрацює з компаніями?
Як правило, співпраця ipd з компаніями триває близько 3-х років.
В яких галузях ipd працює в Україні?
Як правило, ipd працює з чотирма галузями. В Україні ipd почав роботу з секторанатуральних інгредієнтів для харчової, косметичної та фармацевтичної продукції, що включає:
- оброблені фрукти та овочі (консервовані, сушені, заморожені, вичавки, пюре, концентрати тощо);
- трави й прянощі;
- медичні й ароматичні рослини;
- жирні й ефірні олії, екстракти;
- інгредієнти для косметичної сфери;
- боби, злаки, насіння;
- чай;
- горіхи;
- підсолоджувачі.
Яким критеріям має відповідати компанія для участі у програмі?
Участь у відборі до програми може взяти компанія, яка:
- є на 100 % українською власністю або отримує не більше 50% інвестицій із інших країн, що розвиваються, або країн, де формується економіка;
- не співпрацює з іншою компанією та не є спільним підприємством із компанією, що не розташована у країні, що розвивається, або країні, де формується економіка;
- є малим або середнім підприємством (МСП) за класифікацією Європейської Комісії (<250 працівників, <50 млн. євро виторгу);
- не має великої кількості німецьких та європейських покупців;
- має достатній обсяг продукції для експорту;
- має англомовних працівників, які можуть реалізовувати експорт.
Яким чином обирають компанії для участі у програмі?
Процес визначення компанії для програми ipd складається з таких кроків:
- українські компанії надсилають заповнені англійською мовою анкети;
- ipd оцінює профілі компаній за критеріями;
- ipd відвідує попередньо відібрані компанії та їхні виробничі потужності;
- ipd визначає компанії, які підходять для участі у програмі;
- ipd інформує всі компанії-заявники про результати відбору;
- ipd та відібрані компанії підписують лист-зобов’язання, якщо обидві сторони згодні на співпрацю.
Наразі заявки можуть подавати лише виробники натуральних інгредієнтів.
Як подати заявку на участь у програмі?
Щоб взяти участь у відборі до програми необхідно:
- заповнити заявку англійською мовою;
- надіслати заповнену заявку на [email protected] та [email protected].
До кого можна звернутися по консультацію в Україні?
З питань участі у відборі до програми можна звертатися до контактної особи в ТПП України Віри Кузнецової: 044 461 98 07, 067 233 47 50, [email protected].
Джерело: ТПП України
Назад |