Анонси















      Назад

      Як розширити присутність товарів місцевого виробництва в торговельних мережах області обговорювали на онлайн-нараді

      У п'ятницю, 28 серпня, відбулася онлайн-нарада з керівниками підприємств харчової та переробної промисловості з вирішення проблемних питань щодо реалізації продукції місцевого виробництва в об’єктах роздрібної торгівлі національних торговельних мереж. Провела захід директор Департаменту розвитку економіки та сільського господарства обласної державної адміністрації Олександра Хомик.

      Метою онлайн-наради було виявлення «больових» точок взаємодії товаровиробників продовольчих товарів з представниками національних торговельних мереж, які здійснюють діяльність на території області, та пошук шляхів взаємовигідного партнерства для підтримки місцевих підприємств.

      Як зазначила пані Хомик, за даними оперативних обстежень продукція місцевих товаровиробників складає нині близько 10% від загальної кількості продовольчих товарів, що реалізуються підприємствами торгівлі в області, а мала б займати на полицях магазинів області щонайменше 30%.

      Для досягнення цієї мети в області другий рік поспіль реалізується ініціатива «Чернігівщина, купуй рідне», у рамках якої

      • запроваджено механізм часткового відшкодування витрат підприємств на участь у виставково-ярмаркових заходах на національному та міжнародному рівнях;
      • проводиться щорічний обласний конкурс «Кращий товар Чернігівщини»;
      • організовуються семінари на тему «Підтримка місцевих товаровиробників» для суб’єктів малого і середнього підприємництва;
      • виготовлено знак-логотип «Чернігівщина, купуй рідне» та розміщено його в об’єктах торгівлі районів і міст;
      • на офіційному вебсайті Чернігівської облдержадміністрації у відповідному тематичному розділі розміщено знак-логотип «Чернігівщина, купуй рідне» для маркування продукції місцевими товаровиробниками.

      Для промоції та популяризації серед споживачів місцевих товарів у цьому ж розділі сайту підготовлено електронний каталог товарів-переможців конкурсу «Кращий товар Чернігівщини»-2019, а також фото-презентацію розміщення в об’єктах торгівлі області знаку-логотипу «Чернігівщина, купуй рідне».

      Проблемні питання, що виникають при реалізації продукції місцевого виробництва в об’єктах роздрібної торгівлі національних торговельних мереж, та свої бачення щодо шляхів їх вирішення, зокрема для розширення присутності місцевих виробників продовольчих товарів у торговельних мережах, висвітлили керівники ТДВ «Продовольча компанія «ЯСЕН», ТОВ ВКФ «Прилуки-Агропереробка», ТОВ «Чернігівський хлібокомбінат № 2», ДП «Левона-С» ПП «Левона».

      Заслухавши усі думки та пропозиції, за підсумками проведеної наради було визначено необхідність звернення до центральних органів виконавчої влади з удосконалення чинного законодавства у сфері регулювання відносин між виробниками (постачальниками) продукції та торговельними підприємствами. Також важливими питаннями є обговорення пропозицій щодо збільшення обсягів продажу та присутності місцевих товарів на нараді з представниками національних торговельних мереж, які здійснюють діяльність на території області, та напрацювання пропозицій до проєкту Програми підвищення конкурентоспроможності Чернігівської області на 2021-2027 роки.

      За матеріалами відділу з питань споживчого ринку та ціноутворення

      Назад

       
       

      30 Серпня 2023 10:08
      29 Червня 2023 11:23
      26 Травня 2023 10:50
      16 Листопада 2022 11:05
      27 Квітня 2022 11:16